فرمان فتحعلیان ممنوع‌الکار شد

منتشرشده: نوامبر 26, 2011 در news

فرمان فتحعليان از مهرماه تاكنون ممنوع‌الكار شده است.

فرمان فتحعليان(خواننده موسيقي پاپ) در گفتگو با ايلنا در توضيح اين خبر گفت: متاسفانه از اواخر تابستان اعلام كردند كه من نمي‌توانم فعاليت صحنه‌اي داشته باشم و صدايم از هيچ رسانه‌اي پخش نمي‌شود. وي افزود: اين ماجرا را از حراست وزارت فرهنگ و ارشاد و همچنين مديران فرهنگي پيگيري كرده‌ام اما هنوز به نتيجه قطعي و جواب مشخصي نرسيده‌ام.

اين خواننده در پاسخ به اين پرسش كه آيا اين ممنوعيت به دليل محدوديت براي كساني است كه بنظر مي‌رسد جزو دراويش هستند يا ظاهري شبيه به آنها دارند، خاطرنشان كرد: معلوم نيست؛ شايد هم اينگونه باشد. اما آنچه مهم است اينكه من دوريش نيستم اما شخصيت حضرت علي(ع) را ازنظر شخصي بسيار دوست دارم.

فتحعليان با تاكيد بر اين موضوع كه موسيقي من؛ موسيقي مذهبي است و نه وابسته به هيچ مرام و مسلك خاصي، گفت: من يك هنرمند هستم و آرايش ظاهري مانند ريش و موي بلند را دوست دارم و اين به معناي درويش بودن من نيست؛ چراكه درويش بودن ويژگي‌هايي دارد كه من آنها را نداشته و ندارم.

اين هنرمند بااظهار تاسف از وضعيت كاري‌اش درحال حاضر گفت: اكنون هيچ شغلي ندارم و در كنج خانه هستم. اگر اين وضعيت ادامه داشته باشد به اجبار بايد بروم و در آژانس مسافرتي كار كنم.

محمد ميرزماني(مدير دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد) نيز درباره دلايل اين ممنوعيت؛ صحبتي به ميان نياورد و به اين جمله بسنده كرد كه: درپي رفع توقيف ممنوعيت اين خواننده هستيم و به زودي اين قضيه حل خواهد شد.

پاسخی بگذارید

